Exhibition view, Exhibition view1
Exhibition view, Exhibition view3
Exhibition view, Exhibition view5
17/11/2017 - 24/06/2018
Fondazione Carriero is pleased to present Sol LeWitt. Between the Lines, an exhibition curated by Francesco Stocchi and Rem Koolhaas - as a curator, for the first time ever - and organized in close partnership with the Estate of Sol LeWitt.
One decade after the death of Sol LeWitt (Hartford, 1928 – New York, 2007), "Between the Lines" aims to offer a new perspective on the American artist’s practice. With a considerable body of work spanning his entire career – from 7 famous Wall Drawings to 15 sculptures – and starting from the peculiarities of the rooms at the Foundation, the exhibition explores the relationship between LeWitt’s work and architecture.
Hours

The Foundation will be closed on
Sunday, April 21
Thursday, April 25