Exhibition view, Exhibition view1
Exhibition view, Exhibition view3
Exhibition view, Exhibition view5
17/11/2017 - 24/06/2018
Fondazione Carriero is pleased to present Sol LeWitt. Between the Lines, an exhibition curated by Francesco Stocchi and Rem Koolhaas - as a curator, for the first time ever - and organized in close partnership with the Estate of Sol LeWitt.
One decade after the death of Sol LeWitt (Hartford, 1928 – New York, 2007), "Between the Lines" aims to offer a new perspective on the American artist’s practice. With a considerable body of work spanning his entire career – from 7 famous Wall Drawings to 15 sculptures – and starting from the peculiarities of the rooms at the Foundation, the exhibition explores the relationship between LeWitt’s work and architecture.
Hours

The Foundation will be closed on
Sunday, April 21
Thursday, April 25
Wednesday, May 1

Tuesday-Sunday from 11:00 am to 06:00 pm
closed on Monday

free entry, no reservation needed

info@fondazionecarriero.org

Fondazione Carriero

via Cino del Duca, 4 – 20122 Milano

Fondazione Carriero

La Fondazione Carriero è un’organizzazione non profit che promuove la divulgazione e la valorizzazione dell’arte e della cultura moderna e contemporanea attraverso mostre e attività che coinvolgono i più affermati e innovativi artisti nazionali e internazionali. Un’istituzione privata, dedicata alla ricerca e alla conoscenza delle opere intellettuali in ogni forma di espressione, ma anche committente per la creazione di nuove opere.

via Cino del Duca 4
20122 - Milano